graphic
graphic
Forum OTS 7.92 Pepsi Strona Główna » Skrypty do OTS » [7.8][AccManager]Ruly The Accmanager
graphic
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
graphic

graphic graphic
Yoda Temat postu: [7.8][AccManager]Ruly The Accmanager


Administrator
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/100

Wchodzimy w data/npc i robimy plik o nazwie Ruly The Accmanager.xml

Kod:
<?xml version="1.0"?>

<npc name="Ruly The Accmanager" script="data/npc/scripts/acc.lua" access="5" lookdir="2">
   <mana now="800" max="800"/>
   <health now="200" max="200"/>
<look type="104" head="4" body="114" legs="132" feet="115"/>
</npc>



potem w data/scripts robimy plik o nazwie acc.lau i wklejamy to

Kod:
---little config-----------------------------------------
maxnamelen = 10
maxpasslen = 6
startlvl = 8
startexp =4200
vocations = 1
healthstart = 185
manastart = 35
depoitemid = 2591
promoted = 1
---------skills-------------------------
--knight-------
kmlvl = 4
kfist = 10
kclub = 10
ksword = 10
kaxe = 10
kdist = 10
kshield = 10
kfish = 10
kcap = 100
--pall------------
pmlvl = 8
pfist = 10
pclub = 10
psword = 10
paxe = 10
pdist = 10
pshield = 10
pfish = 10
pcap = 10
---drut i sorc----
mmlvl = 15
mfist = 10
mclub = 10
msword = 10
maxe = 10
mdist = 10
mshield = 10
mfish = 10
mcap = 10
---end skills -------------------------------
---end little config-----------------------------------------
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
accstatus = 0
seksik = 3
myname = ''
mypass = ''
allow_pattern = '^[a-zA-Z0-9 -]+$'
origmsg = ''
mypasscheck = ''
mynamecheck = ''
vocation = 0


function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
origmsg = msg
msg = string.lower(msg)



if (msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Witaj. Jestem tu aby pomoc ci stworzyc nowe konto i nowa postac. Jesli chcesz zaczac tworzenie kona to powiedz mi najpierw czy jestes facetem czy kobieta. --facet---kobieta--- ')
accstatus = 1
myname = ''
mypass = ''
myaccnumber = 0
focus = cid
talk_start = os.clock()


elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Poczekaj, porozmawiam z toba za minutke')


elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()

if accstatus == 1 then
if msgcontains(msg, 'facet') then selfSay('Dobrze przyjacielu. Teraz podaj mi swoje imie.')
seksik = 1
accstatus = 2
elseif msgcontains(msg, 'kobieta') then
selfSay('Dobrze moja droga, teraz podaj mi swoje imie.')
seksik = 0
accstatus = 2
end




elseif accstatus == 66 then
if msgcontains(msg, 'pall') then
vocation = 3
selfSay('Paladyn, tak ?')

elseif msgcontains(msg, 'sorc') then
vocation = 1
selfSay('Sorcerer, tak ?')

elseif msgcontains(msg, 'drut') then
vocation = 2
selfSay('Druid, tak ?')

elseif msgcontains(msg, 'knight') then
vocation = 4
selfSay('Knight, tak ?')
else
selfSay('Co tak mamroczesz, powiedz jeszcze raz.')
end

accstatus = 67


elseif accstatus == 2 then
myname = origmsg
mynamecheck = msg
if string.len(mynamecheck) <= maxnamelen then
if string.find(mynamecheck, allow_pattern) then
if io.open("data/players/"..myname..".xml" , "r") == nil then
selfSay('Chcesz miec na imie '..myname..' tak ?')
accstatus = 3
else
selfSay('To imie jest juz zarezerwowane !! Podaj inne, slucham')
end
else
selfSay('To imie zawiera niedozwolone znaki !! Podaj inne')
end
else
selfSay('To imie jest za dlugie !! Max to 10 znakow ! Podaj inne')
end
elseif msgcontains(msg, 'tak') then
if accstatus == 3 then
if vocations == 0 then
selfSay('Dobrze, teraz podaj mi haslo ktorego chcesz uzywac.')
vocation = 0
accstatus = 4
else
selfSay('Dobrze przyjacielu, teraz podaj czy chcesz byc --pall-- czy --sorc-- czy --drut-- czy --knight--.')
accstatus = 66
end
elseif accstatus == 5 then
if seksik == 0 then
selfSay('Wspaniale. Sprawdzmy jeszcze raz: Jestes kobieta o imieniu '..myname..' haslo do twojego konta brzmi '..mypass..'. Numer zostanie wylosowany na koncu. Czy wszystko sie zgadza ??')
else
selfSay('Wspaniale. Sprawdzmy jeszcze raz: Jestes facetem o imieniu '..myname..' haslo do twojego konta brzmi '..mypass..'. Numer zostanie wylosowany na koncu. Czy wszystko sie zgadza ??')
end
accstatus = 6
elseif accstatus == 6 then
selfSay('Doskonale. Czy mozemy przystapic do losowania numeru? --losowanie--bye---')
accstatus = 7
elseif accstatus == 67 then
selfSay('Doskonale. Teraz powiedz jakie chcesz miec haslo.')
accstatus = 4
end
elseif msgcontains(msg, 'nie') then
if accstatus == 3 then
selfSay('Podaj inne, slucham')
accstatus = 2
elseif accstatus == 5 then
selfSay('Podaj inne, slucham')
accstatus = 4
elseif accstatus == 6 then
selfSay('Zacznijmy od poczatku: Jestes facetem czy kobieta --facet--kobieta--')
accstatus = 1
elseif accstatus == 67 then
selfSay('Ehhh wiec powiedz jeszcze raz - jaka profesje chcesz miec ?')
accstatus = 66
end
elseif accstatus == 4 then
mypass = origmsg
mypasscheck = msg
if string.len(mypasscheck) <= maxpasslen then
if string.find(mypasscheck, allow_pattern) then
selfSay('Twoje haslo bedzie brzmialo '..mypass..' tak ?')
accstatus = 5
else
selfSay('To haslo zawiera niedozwolone znaki !! Podaj inne')
end
else
selfSay('To haslo jest za dlugie !! Max to 6 znakow ! Podaj inne')
end

elseif msgcontains(msg, 'losowanie') and accstatus == 7 then
if manastart == 0 then
manastartc = 1
else
manastartc = manastart
end
if healthstart == 0 then
healthstartc = 1
else
healthstartc = healthstart
end
if vocations == 0 then
mlvl = 1
fist = 10
club = 10
sword = 10
axe = 10
dist = 10
shield = 10
fish = 10
cap = 100
else
if vocation == 1 or vocation == 2 then
mlvl = mmlvl
fist = mfist
club = mclub
sword = msword
axe = maxe
dist = mdist
shield = mshield
fish = mfish
cap = mcap

elseif vocation == 3 then
mlvl = pmlvl
fist = pfist
club = pclub
sword = psword
axe = paxe
dist = pdist
shield = pshield
fish = pfish
cap = pcap
elseif vocation == 4 then
mlvl = kmlvl
fist = kfist
club = kclub
sword = ksword
axe = kaxe
dist = kdist
shield = kshield
fish = kfish
cap = kcap

end
end

myaccnumber = math.random(100000,999999)
if io.open("data/accounts/"..myaccnumber..".xml" , "r") == nil then
selfSay('wylosowano poprawny numer '..myaccnumber..' Powedz --dalej--')
accstatus = 8
f = assert(io.open("./data/accounts/"..myaccnumber..".xml", "w"))
f = io.open("./data/accounts/"..myaccnumber..".xml", "w")
f:write("<?xml version=\"1.0\"?><account pass=\""..mypass.."\" type=\"1\" premDays=\"666\"><characters><character name=\""..myname.."\"\/><\/characters><\/account>")
f:close()

f = assert(io.open("./data/players/"..myname..".xml", "w"))
f = io.open("./data/players/"..myname..".xml", "w")
f:write("<?xml version=\"1.0\"?><player name=\""..myname.."\" account=\""..myaccnumber.."\" sex=\""..seksik.."\" lookdir=\"3\" exp=\""..startexp.."\" voc=\""..vocation.."\" level=\""..startlvl.."\" access=\"0\" cap=\""..cap.."\" maglevel=\""..mlvl.."\" lastlogin=\"0\" premticks=\"0\" promoted=\""..promoted.."\" banned=\"0\"><spawn x=\"437\" y=\"503\" z=\"8\"\/><temple x=\"438\" y=\"502\" z=\"8\"/><skull type=\"0\" kills=\"0\" ticks=\"0\" absolve=\"0\"\/><health now=\""..healthstart.."\" max=\""..healthstartc.."\" food=\"1000\"\/><mana now=\""..manastartc.."\" max=\""..manastartc.."\" spent=\"1\"\/><look type=\"134\" head=\"77\" body=\"79\" legs=\"78\" feet=\"77\"\/><skills><skill skillid=\"0\" level=\""..fist.."\" tries=\"0\"\/><skill skillid=\"1\" level=\""..club.."\" tries=\"0\"\/><skill skillid=\"2\" level=\""..sword.."\" tries=\"0\"\/><skill skillid=\"3\" level=\""..axe.."\" tries=\"0\"\/><skill skillid=\"4\" level=\""..dist.."\" tries=\"0\"\/><skill skillid=\"5\" level=\""..shield.."\" tries=\"0\"\/><skill skillid=\"6\" level=\""..fish.."\" tries=\"0\"\/><\/skills><spells><spell words=\"utevo lux\"\/><\/spells><deaths\/><inventory><slot slotid=\"3\"><item id=\"1994\"><inside><item id=\"2674\" count=\"1\"\/><\/inside><\/item><\/slot><slot slotid=\"4\"><item id=\"2650\"\/><\/slot><slot slotid=\"6\"><item id=\"2382\"\/><\/slot><slot slotid=\"7\"><item id=\"2649\"\/><\/slot><slot slotid=\"8\"><item id=\"2643\"\/><\/slot><\/inventory><depots><depot depotid=\"1\"><item id=\""..depoitemid.."\"><inside><item id=\"2594\"\/><\/inside><\/item><\/depot><\/depots><storage><data key=\"777\" value=\""..seksik.."\"\/><\/storage><\/player>")
f:close()
else
selfSay('Blad. Wylosowany numer juz istnieje. Powiedz jeszcze raz --losowanie-- aby losowac ponownie. Nie przejmuj sie, to sie czesto zdarza.')
end



elseif msgcontains(msg, 'dalej') and accstatus == 8 then
selfSay('Twoj numer to: '..myaccnumber..' Haslo do tego konta brzmi: '..mypass..' . Nie zapomnij tych passow !! Jesli nie znasz strony naszego OTSa to powiedz --linki--. To bylby juz koniec tworzenia twojego konta. Mozesz sie zalogowac i grac !!')
accstatus = 0
elseif msgcontains(msg, 'linki') then
selfSay('Link do oficjalnej strony servera: http://ta strona nie istnieje/ \n link do forum: http://www.wladcaots.forus.pl/ \n jesli zapomnijsz ktoregos z tych adresow w przyszlosci wejdz poprostu na passy 1/1 i zapytaj mnie o ---linki---')




elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
accstatus = 0
myname = ''
mypass = ''
myaccnumber = 0
seksik = ''
talk_start = 0
end
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Nastepny prosze')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Do zobaczenia')
focus = 0
end
end
end
PostWysłany:Wto 15:47, 06 Mar 2007

Post został pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic graphic
Wojtas264 Temat postu:


Gość



Mam małe pytanko. czy podejdzie to pod Tibie 7.6 ???
PostWysłany:Czw 21:02, 08 Mar 2007
graphic
Top of page
graphic

graphic graphic
Killavull Temat postu:


Moderator
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100

powinno podejsc tylko trzeba temple i spawn zmienic na swoje ..
PostWysłany:Czw 21:05, 08 Mar 2007

Post został pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic graphic
Miki3011 Temat postu:


Gość



I jak to będzie funkcjonowało Question
PostWysłany:Czw 21:06, 08 Mar 2007
graphic
Top of page
graphic

graphic graphic
Killavull Temat postu:


Moderator
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100

gm mowisz komende /s Ruly The AccManager

a mowisz hi

muszisz robic goscia na passach 1/1 zeby podchodzil do npc i mowil hi
PostWysłany:Czw 21:09, 08 Mar 2007

Post został pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic graphic
Miki3011 Temat postu:


Gość



Dalej nie rozumiem :/ Musi robić to GM a nie może zwykły kolo co chce sobie zrobić postać Question
PostWysłany:Czw 21:11, 08 Mar 2007
graphic
Top of page
graphic

graphic graphic
Killavull Temat postu:


Moderator
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100

wstawiasz gm a normalna postacia u niego robisz
PostWysłany:Czw 21:13, 08 Mar 2007

Post został pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic graphic
Miki3011 Temat postu:


Gość



Czyli mógłbyś wejsć bez problemu na mój OTs i zrobić sobie postać ??? Bez mojej wiedzy ??
PostWysłany:Czw 22:02, 08 Mar 2007
graphic
Top of page
graphic

graphic graphic
Wojtas264 Temat postu:


Gość



Ja zrobiłem to tak jak mówiłes. Wpisałem temu kolesiowi Hi zrobilem wszystko wedlug jego wskazówek (wszystko robiłem GM) i chciałem się na niego zalogować a tu wyskakuje kolejka:
Too many Players online

You are at place 1 on the waiting list.

I tak cały czas ładuje się i nic. Niewiem co jest źle.
Pomórzcie
PostWysłany:Czw 22:33, 08 Mar 2007
graphic
Top of page
graphic

graphic graphic
Killavull Temat postu:


Moderator
Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100

wes stray odpocznij sobie
PostWysłany:Pią 21:18, 09 Mar 2007

Post został pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic graphic
Matiis Temat postu:


Administrator
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/100
Skąd: Prosto z forum tibia.org.pl

No, no... ale już widziałem taki skrypt. Wątpię by był twój.
Przydatny dla tych co nie znają się na WebServie.
7/10 bo to nie twoje.
PostWysłany:Pią 20:51, 23 Mar 2007

Post został pochwalony 0 razy
graphic
Zobacz profil autora Top of page
graphic

graphic
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
graphic
Forum OTS 7.92 Pepsi Strona Główna » Skrypty do OTS
graphic
   
graphic

graphic graphic
Wyświetl posty z ostatnich:   
Skocz do:  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat


Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
graphic graphic


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
KDM2 template v1.0.1 © jasidog.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Obecny czas to Pią 4:22, 29 Mar 2024. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin